کتاب 4 اصل اجرای استراتژی در آبان 1398 توسط انتشارات دنیای اقتصاد به چاپ رسید.
عنوان کامل: 4 اصل اجرای استراتژی: دستیابی به مهمترین اهداف
این کتاب ترجمهای است از :
The 4 Disciplines of Execution: Achieving Your Wildly Important Goals
اگر در جستجوگر گوگل به دنبال کتابهایی که هر استراتژیستی باید بخواند بگردید کتاب فوق را در میان عناوین توصیه شده از سوی وبسایتهای مختلف خواهید یافت.
این کتابی است برای اجرا. راهنمایی عملی برای هدفگذاری و چگونگی دستیابی به هدف.
در ستایش کتاب (نقل از کتاب):
هماناهمیتی که شش سیگما و تولید ناب برای تولید دارند، 4 اصل اجرا نیز برایاجرای استراتژی شما دارد. 4 اصل اجرا متدولوژی عملی است که میتواند چالش شماره 1هر رهبر، یعنی اجرا، را حل کند.»
RAM CHARAN – نویسندهمشترک کتاب پرفروش اجرا: نظامانجام کارها و نویسنده آنچه مدیر ارشد اجرایی میخواهدبداند
بسیاری از ارزشهای مبنایی ماریوت درون 4 اصل اجرا تعبیه شدهاند. بابهکارگیری این فرایند درون سازمان، رهبران و تیمهای ما قادر بودهاند اهداف خارقالعادهایرا تعیین و محقق سازند، اهدافی که تاثیری معنادار بر تبدیل تجربه میهمانان بهتجربهای واقعا عالی داشتهاند. هر سازمانی، در صورت به کارگیری اصول و فرایندهایتدریس شده در این کتاب، میتواند همین نتایج درخشان را کسب کند.»
J.W. MARRIOTT, JR. -رئیس هیاتمدیره و مدیر ارشد اجرایی، ماریوت اینترنشنال
مشتریان هنگامی به برند وفادار میمانند که بتوانند به آن برای ارائه مستمرتجربهای عالی اعتماد کنند. این کار مستم تعهد همه از پایین تا بالای سازمانبرای نوآوری شیوههای جدید خرسند کردن مشتریان به شیوهای بهصرفه است تا آنها نیزبه مروجان برند تبدیل شوند. 4 اصل اجرا فرایند به اثباترسیدهای را برایدرگیر کردن قلبها و ذهنهای تکتک کارکنان به سوی این هدف حیاتی ارائه میکند.این کتاب را اکیدا به همه رهبرانی توصیه میکنم که خود را متعهد به تبدیل کردنوفادارسازی مشتریان به هدف بسیار مهم ماموریت سازمان کردهاند.»
FRED REICHHELD- مبدع سیستم Net Promoter و مولف The Ultimate Question, 2.0
در دنیای کسبوکار که در آن جوهره رهبری حول استراتژی متمرکز شده است، اینکتاب اامات حقیقی هر سازمانی برای تمرکز بر اصل اجرا را برجسته میسازد. به نظرما در ریتز-کارلتون، تنها راه تقویت سرآمدی عملیاتی از طریق اجرای بینقص است. بهکارگیریتمرکز، اهرمسازی، تعامل، و پاسخدهی، که در 4 اصل اجرا مورد بحث قرارگرفتهاند، کلید موفقیت ما، و مطالعهای بینظیر برای رهبران امروز کسبوکارهاهستند.»
HERVE HUMLER -رئیس و مدیر ارشد عملیات، شرکت هتلهای ریتز-کارلتون
4 اصل اجراحاوی اصول و فرایندهایی است که واقعا جواب میدهند. اعتقاد دارم که سرآمدی اجرا»مزیت رقابتی نهایی این دهه است. شراکت فرنکلینکاوی در به کارگیری این متدولوژی وفرایند در سراسر سازمان ما در سطح جهان، نه تنها تاثیر چشمگیری بر نتایج کاریسازمان ما داشته، بلکه برای خود من در مقام رهبر متحولکننده بوده است، هم شخصی وهم حرفهای.»
JEFF SIMMONS – رئیس، شرکت سلامت حیوانات ایلانکو،ایلای لیلی و شرکا
4 اصل اجرا به رهبران، تیمها، و کارکنان خط مقدم کمک میکند تمرکز خود رامحدود و وقت خود را صرف اجرای کارهایی کنند که بالاترین بازده را برای سازمان ومشتریان آنها در پی خواهند داشت. خواندن این کتاب برای هر رهبری که میخواهد بهدستاوردهای خارقالعادهای در شرکتش دست یابد اامی است.»
DIANA THOMAS- معاونآموزش و یادگیری، دانشگاه همبرگر، شرکت مکدونال
اصل ,کتاب ,» ,اجرای ,سازمان ,استراتژی ,4 اصل ,اصل اجرا ,اجرای استراتژی ,مدیر ارشد ,خود را
درباره این سایت